Cruisefasen Dag 35

Dagens Vikt: 79,8 kg (-0,2

Totalt: -8,6 kg på 6 Veckor (1,43 kg/ vecka)

Jag fattar fortfarande inte att DUKAN fungerar sååååå Jävla bra som det har gjort för mig!!!!
Ibland undrar jag om jag äter för lite, men slår det ganska snart ifrån mig då jag alltid äter tills jag är nöjd.
Kan det vara att jag motionerar för mycket, Nej det tror jag inte heller då det inte kan vara annat än hälsosamt att röra på sig. Ja vad är då kvar???
Jag vet inte men jag kan bara tala för mig själv att Dukan verkligen fungerar.
Sedan beror det givetvis på hur man själv vill göra. man kanske vill äta Kolhydrater nån gång i veckan, eller ta en Pizza eller hamburgare lite då och då, jag då kanske det inte ger samma resultat som det har gett mig!
MEN det är givetvis upp till varje individ att göra som man själv vill och mår bäst av.
Själv har jag satt upp små mål som jag försöker uppfylla och än så länge har jag lyckats galant och inte avvikit en enda gång, än så länge.
Och jag rekomenderar att pröva Dukandieten oavsett om man vill gå ner mycket eller bara nått kilo. Men kom ihåg att ta en promenad på 20-30 minuter varje dag, det finns alltid tid för det och slutligen, Tro på dig själv....

Dagens Måltider:
Frukost: A-fil med kanel, havrekli och frön
Mellanmål: Ägg
Lunch: Dukan lasagne
Middag: Äggwraps med skinka och keso

Dagens Motion:
5,14 km Bungy Pump (46,50 min)
Kvällspromenad med Gizmo

Kommentarer
Postat av: Mona

Du är inspirerande. Hade jag inte redan kört Dukan ett år så hade jag blivit sugen att testa efter att ha läst din blogg.

Jag tror att du gör allt rätt, det är därför det funkar så bra, och sen har killar en tendens att kunna gå ner snabbare än tjejer av någon outgrundlig anledning. Tror det har med hormoner att göra.

2011-12-01 @ 15:40:33
URL: http://amonazondukan.blogspot.com
Postat av: Roger

Hej Mona.

Va kul att jag kan inspirera ibland :-)

Man måste ju försöka dela med sig av nått som tämligen fungerar så är det bara.

2011-12-02 @ 08:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0