Cruisefasen Dag 37

Dagens Vikt: 79,0 kg (-0,4)

Idag uppfyllde jag åter igen ett lite mål, och det var att Bungy Pumpa en runda på 13,60 km och den rundan klarade jag och min fru Carola på 2:01:31 vilket känns skitbra. Men kroppan känns TUNG efter detta pass.
Nu idag väntar lite kalas hos min bror som fyller år samt att vi sedan skall till några vänner och bli bjudna på middag.
Har förberett dom på att jag kör Dukan så dom är medvetna om det och det kommer att bli Kanon.

Dagens Måltider:
Frukost: A-fil med kanel, Havrekli och frön
Lunch: Stekt ägg, skinka och champinjoner
Middag: Bjudna på middag hos goda vänner

Dagens Motion:
13,60 km Bungy Pump (Tid: 2:01:31)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0