Cruisefasen Dag 39

Dagens Vikt: 79,2 kg (+0,2)

Min dotter Hanna jublade idag när hon vaknade, och när jag frågade varför, säger hon, Pappa det är "bara" 19 dagar kvar till Julafton.
Snacka om en som har full koll på dagarna :-)
Ikväll funderar jag på att ta en liten "lätt" Joggingsväng utomhus då det är så skönt väder med nån minusgrad och vindstilla, Just nu alltså men jag hoppas det håller i sig ikväll också. Tyvärr så har jag fått en Satans hosta men försöker dricka en massa Ingefära Te med Honung men det känns inte som om det blir nå bättre. Tur att man inte har feber, så vi får se hur det blir eller går.

Dagens Måltider:
Frukost: A-fil med kanel, havrekli och frön
Mellanmål: Ägg
Lunch: Hemgjord hamburgare med stekt ägg och keso
Middag: Köttfärsfylld paprika (Lite fusk Meen Gött)

Dagens Motion:
5,10 km Bungy Pump (47:03 min)
15 min morgonpromenad med Gizmo
4,02 km löpning (27:30)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0