Cruisefasen Dag 40

Dagens Vikt: 79,0 kg (-0,2)

Japp igår blev det lite löpträning med frun och det gick överförväntan kan jag lova.
Planerade att springa 3 km med det blev 4 km och det sprang vi på 27:30.
Kanske inget man höjer på ögonbrynen för men det är en bra start mot "Mitt lättare Liv"
Fick erbjudandet igår av en bekant på FaceBook att springa Göteborgsvarvet i Juni med honom men när jag var in och kollade så jag till min förtret att det var en Halvmara!!!
Nja en halvmara får nog vänta på mig ett ta framöver men man skall aldrig säga aldrig.
Just nu nöjer jag mig med att först springa 3 km under 20 minuter och sedan gå till nästa mål som är att springa 5 km under 25 minuter, och när jag klarat det får vi se vart det leder.
Nu nöjer jag mig att ta små steg framåt och njuta av det framgångar jag redan nu har uppnått.

Dagens Måltider:
Frukost: A-fil med kanel, havrekli och frön
Mellanmål: Ägg
Lunch: Biffar samt keso och stekt ägg
Middag: Skinkomelett

Dagens Motion:
5,11 km Bungy Pump (46,59 min)
4 km Promenad hem från Stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0