Cruisefasen Dag 41

Dagens Vikt: 78,7 kg (-0,3)

Idag var det kallt!  -8° var det när jag traskade iväg på den vanliga Bungy Pump rundan men jag kände mig pigg så jag hade ganska bra fart på benen. Idag är det tänkt att jag och frugan skall löpträna igen direkt efter jobbet och som det känns nu så kan det kanske uppnås ett av mina små mål, vi får se.
För övrigt kan man säga att det är som vanligt förutom att Modo har lämnat kvalplatsen i Elitserien och förhoppningsvis för alltid denna säsong, för igår spelade dom riktigt bra stundtals mot Timrå.
Det blir spännande på torsdag då dom möter Linköping hemma för vinst där drar dom ifrån just Linköping :-)

Sedan så vill jag påminna alla där ute som har eller håller på att julpynta både inom och utomhus.
Se till att släcka alla levande Ljus och se till att ni släcker Julbelysningar ni har inomhus eller på balkonger´.
Har ni gamla Julbelysningar kan det gå illa som det det gjorde här i Örnsköldsvik imorse. Nu är det inte klart vad som orsakade branden, men Tänk efter före så att ni inte råkar ut för samma tragiska händelse som detta.
http://allehanda.se/blaljus/brander/1.4174959-en-till-sjukhus-efter-storbrand

Dagens Måltider:
Frukost: A-Fil med kanel, havrekli och frön
Mellanmål: Ägg
Lunch: Räksallad
Middag: Skinka, stekt ägg & Keso

Dagens Motion:
5,14 km Bungy Pump (46,12 min)
4,02 km Löpträning (24:29 min)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0