Cruisefasen Dag 42

Dagens Vikt: 78,5 kg (-0,2)

Totalt: -9,9 kg på 7 veckor (1,41 kg/ vecka)

Nu är 7 veckor avklarade och det går bara neråt och neråt. 
-9,9 kg på 7 veckor är kanonbra och inget jag alls hade hoppats på när jag startade med Dukan.
Igår när jag och frugan var ute och löptränade uppfyllde jag ett mål att springa 3 km under 20 minuter. Och det lyckades jag med, och tiden blev 18:16 min. Vi till och med förbättrade tiden på 4 km med hela 3 minuter.
Så nu är det bara att fortsätta att Löpträna och öka succesivt för nästa mål är 5 km under 25 minuter är nästa mål när det gäller Löpträningen.
Och idag kom snön. Inge kul när man skall ut och Bungy Pumpa när man får traska i 10 cm nysnö. Kan säga att det var väldigt jobbigt för man får lyfta benen lite högre för att komma över snön. Men men det ger ju faktiskt bättre träning på det viset så det är INTE bara negativt med snö.

Dagens Måltider:
Frukost: A-fil med kanel, havrekli och frön
Lunch: Salamifrittata
Middag: Kyckling

Dagens Motion:
4,43 km Bungy Pump (43:13 min)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0