Cruisefasen Dag 43

Dagens Vikt: 78,2 kg (-0,3)

Slog mig nu att det "Bara" är 2 veckor kvar till Jul!
Satan i gatan va denna höst har gått fort. Kan det bero på att vi inte haft någon snö, ja vem vet??
Jag vet att det var halt imorse iallafall, tur var att jag hittade broddarna så jag kunde gå säkert.
Och jag kan lova att det var skönt att Bungy Pumpa idag, frisk, lagomt kallt och nästan ingen blåst.

Men jag kan inte fatta ni som är duktiga att gå eller Cykla till jobbet eller till skolan VARFÖR ni inte tar på Er en REFLEXVÄST eller en reflex av nått slag???
Fattar ni inte att ni faktiskt INTE syns förrän man bara är någon meter från Er och med tanke på det väglag som råder nu så är det faktiskt så att Bilar hinner inte stanna på 10 meter!!!!
Bara för att ni går på en Gång och Cykelbana så kommer ni någon gång kanske att behöva korsa ett övergångsställe och vet ni vad??? NI SYNS INTE !!!!!
Nä för FAAN, ä rädd om er själva och undvik att själv skadas och rädda andra från att få tragiska minnen resten av livet, för hur kul skulle det vara att få en människa på huven eller under bilen bara för att den personen vägrar synas???

Dagens Måltider:
Frukost: A-fil med kanel, havrekli och frön samt ett ägg
Mellanmål: ägg
Lunch: Dukan Mussaka
Middag: Tacos
Fredagsmys: Dipp och grönsaker

Dagens Motion:
5,11 km Bungy Pump (46:29)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0