Cruisefasen Dag 47

Dagens Vikt: 77,9 kg (-0,6)

Imorse körde jag löpträning istället för Bungy Pump och jag sprang samma runda som jag gör med Bungy Pump stavarna och jag klarade hela rundan på 34 minuter & 55 sekunder och jag är sååååå Jävla stolt.
Och på den rundan finns det en riktig mördarbacke efter ca 2,5 km och jag pinade mig uppför den och kände sån lättnad när jag var uppe.
Jag kan tacka mina nya halkskydd för att jag kunde genomföra detta.

Igår så städade jag ur min grderob på gamla kläder som jag vuxit ur, och så hittade jag 5 st skjortor som jag inte kunnat ha på säkert 5 år. Men nu kommer dom till användning igen.
Byxor däremot lyser med sin frånvaro så det kommer nog att bli shopping när jag nått målvikten.

Dagens Måltider:
Frukost: A-fil med kanel, havrekli och frön
Mellanmål: ägg
Lunch: Köttfärsomelett samt keso
Middag: Kräftskjärtar med keso.

Dagens Motion:
5 km löpning (34:55 min)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0