Cruisefasen Dag 48

Dagens Vikt: 77,5 kg (-0,4)

Satan i gatan vad gatan va hal idag men tur är väl att man ha nya halkskydd :-)
Jag såg många som endera var ute med Hunden eller gick till jobbet och alla var som bambi på hal is.
Var nästan kul att se deras min när en annan pinnade förbi och inte halkade runt....
Man undrar också när sandbilarna har tänkt att åka ut och sanda, kanske när snön kommer igen???
Helt fantasktiskt Idiotiskt att dom inte åkte ut redan igår då regnet redan hade börjat. Men, men vi ser väl.

Imorgon är det som sagt 8:e veckan som avslutas och jag ser med spänning fram emot den.
Man får lite av en "Anna Skipper" feeling då hon alltid kör 8 veckors program med sina adepter.
Vikt, Bröst, Midja och stuss skall mätas imorgon. Hoppas på mååånga minus..

Dagens Måltider:
Frukost: A-fil med kanel, havrekli och frön
Mellanmål: ägg
Lunch: Keso med kräftskjärtar & ägg
Middag: Ugnsbakad keso & köttfärsbiffar

Dagens Motion:
5,07 km Bungy Pump (49:11 min)
3,56 km Promenad (40:07 min)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0