Cruisefasen Dag 50

Dagens Vikt: 76,8 kg (-0,2)

Äntligen Fredag och då blir det givetvis Fredagsmys.
Imorgon har vi lillajulafton med mina föräldrar, mina bröder och deras fruar och barn så förhoppningsvis blir det en rolig tillställning med mycket skratt och funderingar.
Självklart blir det en nykter tillställning, iallafall för mig :-)

Fatta att det bara är en vecka kvar till Jul, och hemma har man en som LÄNGTAR ihäl sig efter att få öppna Julklapparna som ligger under granen. Ja man var likadon själv när man var 8 år.
Hoppas bara att det kan komma lite snö som får ligga kvar.
Men vi får se för hemma hos mina föräldrar finns det fortfarande snö kvar och det är ju där vi skall fira Jul.

Dagens Måltider:
Frukost: A-fil med kanel, havrekli och frön
Mellanmål: ägg
Lunch: Kebabkött, stekt ägg och keso
Middag: Kycklingwook

Dagens Motion:
5,11 km Bungy Pump (47,11 min)
30 minuters kvällspromenad med Gizmo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0