Cruisefasen Dag 51

Dagens Vikt: 76,5 kg (-0,3)

Startade dagen med att köra ett Intervallpass på 10 km uppdelat på 6 km Bungy Pump och 4 km Löpning.
Började med 2 km Bungy Pump, och sedan 1 km Löpning, 1 km Bungy Pump, 1 km Löpning o.s.v
Näst sista Löpningen var bara uppför och jag var väldigt nära på att spy men sprang tills Endomondo rösten i telefon sa att jag nått 7 km så då kunde jag börja gå igen viket kändes som en befrielse. Men det var skönt att jag inte gav upp när det tog emot som mest.
Ikväll har vi haft lilla julafton och jag tror att alla var nöjda med maten och julkapparna så det känns som en lyckad kväll. Vi bjöd förresten på Köttfärspaj samt en kycklingpaj med äggstanning som gick hem hos alla tror jag,
Nu blir det att softa framför tv:n och sedan gå och sova då det är en ny dag imorgon

Dagens Måltider:
Frukost: A-fil med kanel, havrekli och frön samt ett kokt ägg
Lunch: Kyckling och ägg
Middag: Biffar och sallad samt lite av köttfärs paj samt kycklingpajen. Var ju tvungen att smaka :-)

Dagens Motion:
10 km intervall, Löpning och Bungy Pump (1:23:23)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0