Cruisefasen Dag 53

Dagens Vikt: 76,3 kg (-0,4)

Faktiskt börjar jag bli ganska less på slasket som är just nu. Plusgrader och regn gör ingen Jul, nu får det banne mig komma lite mera snö och sedan kan temeraturen ligga på ca -5° så är allt Perfekt :-)
Det är inte ens kul för våra fyrbenta vänner när det är så hära ute då det fastnar snö under trampdynorna och det blir blött och kallt. Nä nu får vi hoppas att vädergudarna är med oss och ger oss en vit, lite kallare Jul som vi alla förtjänar tycker jag.

Förövrigt så gjorde jag göra nått spännande ikväll, Jag var nämligen hemlig Gäst hos Gun Nordfjell och hennes gäster och berätta om mina framgångar med Dukan Dieten. Var kul att få dela med sig och höra hur det gått för andra som är intresserade av Dr Dukan.

Dagens Måltider:
Frukost: A-Fil med kanel, havrekli och frön
Mellanmål: ägg
Lunch: Köttfärsröra med keso
Middag: Kesoblandning med ägg och kräftskjärtar.

Dagens Motion:
5,14 km Bungy Pump (49:58 min)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0