Cruisefasen Dag 54

Dagens Vikt: 75,9 kg (-0,4)

Jag lider med min fru Carola som legat hemma hela dagen med världens förkylning medans en annan går med ett leende på läpparna och tycker att allt är underbart :-). Men jag vet att hon snart är på benen och kan både börja jobba igen samt börja träningen som hon kört igång så fint innan.

Det är lite kusligt, men på ett bra sätt att man kan må så bra som jag gör just nu och det känns som om inget kan rubba den känslan! Man går liksom runt och trallar hela dagarn......
Ikväll var jag på Gun Nordfjells Bumby Pump träning i Gullänget och jag kan lova att det var ett bra träningspass. Törs lova att det kommer att kännas i muskler och leder imorgon bitt. Vem vet imorgon blir det kanske en oförberedd vilodag :-/ men med ett leende på läpparna givetvis.

Dagens Måltider:
Frukost: A-fil med kanel, havrekli & frön samt ett ägg
Mellanmål: ägg
Lunch: Kycklingsallad utan "sallad" men med keso
Middag: Kebabkött med keso och sambaolek

Dagens Motion:
4,02 km Löpning (25:42 min)
60 min Bungy Pump pass med Gun Nordfjell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0