Cruisefasen Dag 55

Dagens Vikt: 75,9 kg (+-0)

Efter gårdagesn BP Pass tillsammans med Gun Nordfjell och 12 st andra så valde jag att ta sovmorgon :-/
Det kändes i kroppen att man tränat muskler som inte varit med om träning på ett tag men den stora orsaken till min sovmorgon var sträckningen i vänsterbaksida av låret som jag ådrog mig i en av övningarna. Men det är nog ingen fara och jag tror jag är ute och Bungy Pumpar redan imorgon bitti.

Nu är det bara 2 arbetsdagar kvar till Julafton och det känns FANTASTISKT skönt att få en extra dags vila.
Hoppas att man bara kan njuta av familjen hela helgen och bara äta och dricka gott och se till att man själv och alla andra mår bra.
Skall faktiskt till Systembolaget för första gången på 10 veckor och inhandla några flaskor Rhodenberg samt lite Gött till min älskade hustru Carola.

Dagens Måltider:
Frukost: A-fil med kanel, havrekli och frön samt ett ägg
Mellanmål: ägg
Lunch: Räksalla (utan sallad) men med ägg och keso
Middag: Omelett

Dagens Motion:
Lyser med sin frånvaro :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0