Cruisefasen Dag 56

Dagens Vikt: 75,9 kg (+-0)

Totalt -12,5 kg på 9 veckor vilket ger 1,39 kg/ vecka.

Nu har man klarat av 9 veckor med Dukan och man fattar inte att det går sååååå Gött.
Totalt 12,5 kg har jag i dagsläget gått ner och har en förhoppning att vara i Mål om max 3 veckor, kanske bara om 2 veckor om jag sköter mig. Det fattas 1,9 kg till min Målvikt men det gör ju inget om det blir att kilo eller flera mindre.
Nu skall man snart  fira Jul och verkligen njuuuta av denna framgång.
Så till helgen blir det att njuta av "nästan" all Julmat samt Vin och kanske en whiskey eller 2.

Dagens Måltider:
Frukost: A-fil med kanel, havrekli och frön
Mellanmål: ägg
Lunch: kebabsallad
Middag: Omelett

Dagens Motion:
4,15 km Bungy Pump (39:03 min)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0