Cruisefasen Dag 57

Dagens Vikt: 75,7 kg (-0,2)

Dagen före dopparedagen och jag var näääästan ledig från Jobbet.
Nja jag jobbade hemifrån så att jag kunde vara hemma med Lilla Hanna som fick vara ledig från Fritids.
Så denna dag har man motionerat, städat lite, packat för vårt julfirande hos mina föräldrar, tvättat lite och givetvis sett barnprogram med Hanna. Ja just det jag var en sväng och klippte mig också, ja putsade då :-)
Ikväll blir det.....Pizza!!!!
Japp det blir det samt nått glas Rött vin och sedan bara sjunka ner i soffan och känna Luuuuugnet.

Dagens Måltider:
Frukost: A-fil med kanel, havrekli och frön samt 2 st ägg
Lunch: Kycklinglår
Middag: Pizza

Dagens Motion:
6,01 km Bungy Pump (56,26 min)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0