Cruisefasen Dag 60

Dagens Vikt: ????

Nu är denna julhelg slut och det har gått över förväntan kan jag säga.
Förutom att jag druckit både vin och whiskey så har det inte varit mycket fuskande.
Dopp i Gryta på tunnbröd, 10 st cheeseballs, lite glass och bär, tunnbröds macka bakad på dinkel samt 2 st chokladbitar.
Vi får väl se vad vågen visar imorgonbitti om jag hållit mina 75,7 kg eller ökat något.
Men nu är det bara att köra på så att målvikten nås så fort som möjligt så man kan gå över till Stabiliseringsfasen.

Dagens Måltider:
Frukost: A-fil med kanel, havrekli och frön samt ett ägg och julskinka
Lunch: Kycklinglår
Middag: Tacos

Dagens Motion:
5,04 km löpning på Brux (29:25

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0