Cruisefasen Dag 61

Dagens Vikt: 76,5 kg (+0,8)

+0,8 kg efter Julhelgens frossande kan man inte säga mycket om!
Jag måste säga att jag hade förväntat mig ett betydligt större plus så detta är en baggis.
Ikväll på Bungy Pump träningen kommer jag troligen att få mina nya 6 kilos Bungy Pump stavar.
Blir Nice att få köra med nya stavar med lite mera motstånd, det blir bra för förbränningen.

Blåsten ute fortsätter och det är tragiskt med alla som är eller har varit utan ström i upp till flera dygn pga det rådande vädret. Vi var hos mina föräldrar igår och då var strömmen borta från åtta på morgonen tills vi åkte hem vid 13-tiden och då hade inte strömmen kommit tillbaka och man kände sig väldigt maktlös då man inte ens kunde koka kaffe :-( Jo vi fyllde vatten i en glöggpanna och satte värmeljus under men det tog så lång tid att få det varmt så vi hann åka hem innan.
Jag hoppas att Mor & Far fått tillbaka strömmen nu.

Dagens Måltider:
Frukost: A-Fil med kanel, havrekli och frön samt ett ägg
Mellanmål: ägg
Lunch: Keso, ägg och Rostbiff
Middag: Omelett

Dagens Motion:
5,70 km Bungy Pump (52,47 min)
3 km promenad till & från Jobbet
60 min Bungy Pump träning med Gun Nordfjell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0