Cruisefasen Dag 62

Dagens Vikt: 75,6 kg (-0,9)

Sa bara swosch så var jag i fas igen :-) Imorgon är det avslutning på min 10:e vecka och så här efter Jul så får man väl vara nöjd att vågen visar några hekto minus mot för förra vecka, men vi får se.

Jag och Carola var på Bungy Pump träning igår i blåsten och halkan men det var ett givande pass med både styrka, balans, kondition samt att vi tränade skelettet. Och jag fick mina nya 6 kilos Bungy Pump stavar igår också så nu kommer man kanske att förbränna lite mera fett framöver.
Ni som är intresserade att testa Bungy Pump kan kontakta Gun Nordfjell (Guns Lev å Gå) 070-2764169 så kan hon informera om vars hon har sina träningspass under veckorna i Öviks Kommun. Man får låna stavar ifall man inte har egna och en provgång kostar 50:-, och jag lovar ni får Träningsvärk :-)

Dagens Måltider:
Frukost: A-fil med kanel, havrekli och frön samt ett ägg
Mellanmål: ägg
Lunch: Rostbiff och keso
Middag: Köttfärsbiffar samt ugnsgratinerad keso

Dagens Motion:
6,22 km Bungy Pump (56,21 min)
3 km promenad till & från Jobbet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0