Cruisefasen Dag 63

Dagens Vikt: 75,0 kg (-0,6)

Totalt -13,4 kg på 10 veckor ger att snitt på 1,34 kg/ vecka

Och det känns ju helt FANTASTISKT.
Ord är egentligen överdriver för det går inte att beskriva den känslan jag har för tillfället.
Jag mår såååå JÄVLA bra och har energi och ork och det känns som om inget är omöjligt!!!
Nu har jag bestämt att jag skiter i att stanna vid 74 kg utan jag skall köra på i 2 veckor till och då har jag kört Dukan i 12 veckor och skall då redovisa alla nya mått och därefter går jag in i styrkefasen.
Kanske man lägger in nått före och efterfoto också då kanske ;-/

Så nu är det bara att ge järnet i 2 veckor och se hur långt ner jag kan nå :-)

Dagens Måltider.
Frukost: A-fil med kanel, havrekli och frön samt 1 ägg
Mellanmål: ägg
Lunch: Biffar med gratinerad keso
Middag: Omelett

Dagens Motion:
6,13 km Bungy Pump (54,43 min)
3 km promenad till & från Jobbet
5,04 km Löpning på Brux (28,47 minl)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0