Cruisefasen Dag 65

Årets Sista Vikt: 74,8 kg (-0,4)
(Det är 10 år sedan jag vägde så här lite)

Nu är detta året snart slut och skall jag sammanfatta det så blir det med ett enda ord...FANTASTISKT <3
Allt har egentligen varit bra om jag tittar tillbaka.
Men nu är det bara att se framåt och det gör jag med glädje då vi har en utlandsresa som skall genomföras om exakt 63 dagar. Då fyller vår dotter Ida 18 år den 4 mars, jag och Carola har varit Gifta i 20 år den 7 mars och så fyller min pappa 72 år den 9:e Mars så fatta att det blir en Resa med stort R....

Men nu så skall här laddas för att fira nyårsafton och hoppas att kvällen blir kanon med god mat och mycket skratt.
Jag vill passa på att önska alla därute i Världen ett GOTT NYTT ÅR och hoppas att Erat 2012 blir FANTASTISKT.



Dagens Måltider:
Frukost: A-fil med kanel, havrekli och frön
Lunch: Italiensk tomatkyckling, sallad och Keso
Nyårsmiddag:
Förrätt: Fördrink samt kex & Ost
Huvudrätt: Fläskfile, kyckling, ugnsgratinerad Keso samt sallad
Efterrätt: Vaniljkesella & Bär
Dryck: Bubbelvatten

Dagens Motion:
5,45 km Bungy Pump (47,30 min)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0