Cruisfasen Dag 38

Dagens Vikt: 79 kg (+-0)

Igår kväll var vi hos goda vännerna Linda & Andreas och avnjöt en kanongod 3-rätters middag. Och jag är otroligt impomerad då dom gjort sig för och gjorde denna måltid i princip 100% Dukan godkänd för min skull.

Så till alla som blir bortbjudna som är rädda att det kommer att bjudas på något ni ej skall äta och därför tackar nej istället, gör inte det utan tala istället om för dom att du inte äter vissa saker så är jag säker på att de som håller i middagen försöker leta på nätet vad dom istället kan bjuda just dig på, för jag tror att alla som INTE äter enligt Dukan kan tycka att det är intressant och roligt att pröva på att göra andra rätter än vad som är "normalt".
För dom gör hellre det och får träffa dig än att inte göra det så att du stannar hemma, dom har ju trots allt bjudit dig av den anledningen, Att dom VILL träffa dig.

Dagens Måltider:
Frukost: A-fil med kanel, havrekli ocg frön samt ett kokt ägg
Lunch: 2 stekta ägg, skinka samt lite keso
Middag: Het kalkonsallad

Dagens Motion:
30 minuters promenad med Gizmo
(Har väldigt om i benen efter långpasset igår så jag tar igen mig tills imorgon)

Kommentarer
Postat av: linda

De stämmer de du skriver....självklart så gör man tänk man efter va man bjurra på så att även den nyttige kan få bli mätt i magen :) å sen skadar de absolut inte en annan om man äter bättre en dag ;) du kämpar på så bra. Så hejja hejja kämpa på, detta fixar du :)

2011-12-04 @ 22:11:38
Postat av: Roger

Tack Linda. Nästa gång blir det väl vår tur att bju :-) Frågan är då va man skall göra för "Vanlig" mat.....

2011-12-05 @ 08:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0