Förstärkningsfasen Dag 100

RESULTATET EFTER 29 DUKANVECKOR samt 100:e Dagen i Förstärkningsfasen

Vikt: 72,6 kg (-15,8 kg) Snitt: -0,54 kg/ vecka
Hals: 37 cm (-6,0 cm)
Bröst: 96 cm (-15 cm)
Midja: 88 cm (-18 cm)
Stuss: 93 cm (-13 cm)
BMI: 25,12 (-5,36)
Fett: 20,7% (-8,20)
Totalt har jag minskat 52 cm på min kropp.

Nu har jag "Bara" 50 dagar kvar sedan kliver jag in i mitt nya Liv.
Måste erkänna att jag börjar redan nu bli lite kallsvettig trots att jag nu fått ett annat tänk vad gäller mat och Motion. Livet eller vardagen har blivit mycket enklare känns det som men då har jag också haft en fruktansvärd tur att jag kunnat reda ut de få motgångar jag haft. MEN Vänta, jag har för FAAN inte haft en enda motgång under dessa 29 veckor utan jag har hela tiden planerat mina "Motgångar" i minsta detalj.
Ta vår utlandsresa som exempel. Här visste jag att jag skulle gå upp 3-5 kg under 2 veckor så jag var förberedd. Jag lade upp en plan att springa 30 minuter i snitt varje dag, vilket jag gjorde, Nja jag sprang inte varje dag men snittet blev 30 minuter.
Innan Påsk hade jag planerat att jag skulle äta Pizza på Skärtorsdagen, så jag var förberedd samt Jag sprang min första halvmara samma dag. ca 1600 Kcal ut, och ca 1600 kcal in = 0
Jag går oftast upp 1-2 kg under helgen för då "Lyxar" man ju på lite men sedan under veckan är jag stenhård med både kost och motion och vips så är jag nere kring 72,5 kg på fredag morgon.

Så Nej, jag har nog inte haft någon morgång ännu och hoppas att det förblir så.
Ikväll Blir det Fredagsmys med Tacos och förhoppningsvis Hockey så det blir Nice.

Dagens Måltider.
Frukost: A-fil med kanel, havrekli och frön
Mellanmål: 2 fullkornsmackor med ost
Lunch: A-fil med kanel och frön samt 2 fullkornsackor med Ost (Dålig lunch pga Löptränäning)
Mellanmål: Frukt
Middag: Tacos

Dagens Motion:
Uppvärmning 3 km Löpning
Coopertest 3 km (13,09 min)
Nerjogg ca 1 km

Totalt: - 500 Kcal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0