Förstärkningsfasen Dag 104

Dagens Vikt: 74,0 kg (-0,1)

Så där ja, nu har man sommaren fullbokad med Löparaktiviteter och såhär ser mitt schema ut.

16 maj - Hägglundsjoggen (4,1 km)
23 maj - Hägglundsjoggen (4,1 km)
29 maj - Blodomloppet i Umeå (10 km)
30 maj - Hägglundsjoggen (4,1 km)
2 Juni - Spring 1 mil vinn en Bil (10 km)
6 Juni - Hägglundsjoggen (4,1 km) Sista tävlingen 2012
16 Juni - Urskogsloppet i Björna (19,1 km)
4 augusti - Höga Kusten Marathon (Anmäld på halvmaran 21,1 km)

Tack Anna Hallin som gav mig iden om ett sista men ack så spännande Höga Kusten Halvmara den 4 augusti. Detta gör att det är lättare för mig att behålla fokus på min träning och kost hela sommaren igenom. Så nu är det bara att fortsätta träna i den utsträckning jag gör idag samt fortsätta med min kosthållning enligt Dr Dukan. Den 1 Juli är min sista dag med Dukan. Sedan börjar "Första dagen av resten av mitt NYA LÄTTARE LIV" Och givetvis tar jag med mig allt jag lärt mig under dessa månader både vad gäller Kost och Motion. Jag skall lova mig själv att ALDRIG BLI TJOCK IGEN......

Dagens Måltider:
Frukost. A-fil med kanel, havrekli och frön
Mellanmål. 2 st Fullkornsbröd med ost
Lunch: Kycklingfile samt wokade grönsaker och äggnudlar
Mellanmål. Frukt
Middag. Skinkomelett och grönsaker


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0