Förstärkningsfasen Dag 102

Dagens Vikt: 73,8 (+1,0)

Vi skjutsade upp Ida till Vännäs samt hämtade hem hennes Divansoffa för rengöring. Det blev lite städning också samt att vi käkade upp lite rester från igår. Efter vi kom hem åkte jag upp på skyttis löpbana och körde ett intervallpass. 2 km uppvärmning därefter 3 x 1 km intervall med 1,5 min vila mellan. Höll 4:10 tempo och det är jag nöjd med. Avslutade med 4 km i 5:20 tempo. Nu blir det 2 dagars vila och uppladdning inför andra Hägglundsjoggen på Onsdag.

Dagens Måltider.
Frukost: A-fil med kanel, havrekli och frön
Lunch: 2 fullkornsbröd med ost
Middag: sallad, fläskfile, potatissallad och gorgonzolasås
Mellanmål: A-Fil med kanel och frön

Dagens Motion:
Löpning 9 km (46:21 min)

Totalt: -670 Kcal


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0