Förstärkningsfasen Dag 103

Dagens Vikt: 74,1 kg (+0,3)

Idag är jag VÄLDIGT Trött :-(
Tänk att springa på en Löparbana kan suga ur musten ur en så mycket. Efter fredagens Coopertest så var jag lite mör i kroppen men efter gårdagens intervaller så är jag VÄLDIGT Sliten i kroppen. Tur att man har 2 dagars vila nu innan det är dax för veckans Hägglundsjogg på Onsdag igen.
Annars har helgen varit bra, lugn och skön men tyvärr även denna helg lite för mycket syndande i både dryck och godsaker Och även denna helg blev det några Pilsner och whiskey :-(

Men nu LOVA jag och SVÄR att helgen som kommer blir en vit helg....
Dax att ställa kroppen åter som den var innan vi åkte utomlands, dvs vänja bort sötsuget och inge alkohol.
Tog och bakade 2 Fullkornslimpor så nu har man bröd några veckor igen.

Dagens Måltider:
Frukost: A-fil med kanel, havrekli och frön
Mellanmål: 2 st fullkornsbröd med ost
Lunch: VV korv med stekt ägg och keso
Mellanmål: Frukt
Middag: Wokade grönsaker, äggnudlar och kyckling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0