Förstärkningsfasen Dag 105

Dagens Vikt: 73,5 kg (-0,5)

Ikväll är det dax för den andra Hägglundsjoggen och jag är lite spänd av förväntan. Har tagit det lugnt sedan Söndagens ganska hårda Intervallpass på skyttis så kroppen är väldigt laddad. Siktar in mig på att försöka göra en bättre tid än senast men om det blir under 17 minuter återstår att se.

Imorgon har man en ledig dag så då kanske det blir lite fixande ute på Tomten men det blir också lite motionerande skulle jag tro.

Dagens Målttider.
Frukost: A-Fil med kanel, havrekli och frön samt ett ägg
Mellanmål: 2 fullkornsbröd med ost
Lunch: 2 fettsnåla Grillkorvar, keso och stekt ägg
Mellanmål: Frukt
Middag: Köttfärsbiffar och sallad

Dagens Motion:
Hägglundsjoggen 4,1 km (17:07 min)

Totalt: -290 Kcal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0