Förstärkningsfasen Dag 112

Dagens Vikt: 73,3 kg (-0,3)

Igår slog jag återigen Rekord på Hägglundsjoggen. Mitt 3:e rekord på lika många försök och det känns skitbra för vem hade kunna trott att jag skulle kunna mäkta med 17:01 minuter på 4,1 km med tanke på att jag för 7 månader sedan hade 16 kg övervikt och knäproblem?? INTE JAG :-)
Kan beskriva min känsla med ett enda ord och det är att jag är STOLT över min prestation.

Idag har man Proteindag och det är väl si och så med denna dag men ack så viktig dag i Dukanlivet med tanke på att denna dag kommer att dyka upp varje vecka livet ut så det är bara att vänja sig.

Dagens Måltider.
Frukost: A-fil med havrekli och frön och 2 ägg
Mellanmål: 2 ägg
Lunch: Kryddkorvar, keso och ägg
Middag: Kycklingfile och keso

Dagens Motion:
60 minuter Bungy Pump

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0