Förstärkningsfasen Dag 112

Dagens Vik: 73,6 kg (+0,3)

Lill Lördag och strålande sol ute kan det bli mycket bättre? Jo om jag lyckas klara Joggen ikväll under 17 minuter blir detta en KANON Dag!! Annars är det full fart nu när allt trädgårdsarbete tinat fram. Gräsmattan klipptes igår och på Söndag/ Måndag kommer Måbärshäcken få sig en trimmning samt att ogräset skall rensas. Sedan blir det nån rabatt till som skall rensas tror jag.

Jag kan lova nu att snart lägger jag in några före och efterbilder men jag är inte riktigt klar ännu med vilka foton jag skall lägga ut, men några blir det!

Dagens Måltider.
Frukost: A-Fil med kanel, havrekli och frön
Mellanmål: 2 fullkornsbröd med ost
Lunch: kycklingfile, keso, stekt ägg och sallad
Mellanmål: frukt
Middag: kycklingfile, keso och sallad

Dagens Motion:
Hägglundsjoggen 4,1 km


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0