Förstärkningsfasen Dag 116

Dagens Vikt: 73,7 kg (+0,3)

Ännu en ny arbetsvecka har nu startat och det känns skönt att veta att jag "bara" har 18 arbetsdagar kvar att jobba innan jag går på Semester. Känns skönt att gå på Semester på självaste Midsommarhelgen.

För övrigt så kommer detta att bli en rolig vecka då jag imorgon åker till Umeå med 4 arbetskollegor och skall delta i Blodomloppet och då skall jag springa 10 km. Sedan på Onsdag får vi se om det blir att ställa upp i Hägglundsjoggen för 4:e gången eller om jag står över den för jag har en tävling till på Lördag den 2 juni och då har man chansen att Vinna en Bil. Men sån tur har man nog inte att man åker hem med en ny bil. Därefter startar uppladdningen inför Urskogsloppet som går av stapeln den 16 Juni.

Dagens Måltider:
Frukost. A-fil med kanel, havrekli och frön
Mellanmål. 2 fullkornsbröd med Ost
Lunch: Kryddkorv, stekta ägg och keso
Mellanmål: Frukt
Middag. Biffar och keso. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0