Förstärkningsfasen Dag 118

Dagens Vikt: 73,1 kg (-0,3)

Det gick fantastiskt bra igår på Blodomloppet och jag hade bra Ork i princip hela loppet. Synd att det var såå Jävla trångt i starten men det beror mycket på att folk som INTE orkar eller INTE håller 3-5 minuters tempo på ett 10 km lopp skall vara så fräcka att starta i Grupp 1. Om man skall göra det kan man väl för faan ställa sig sist i den gruppen då. Var säkert flera hundra som jag sprang om som endera var slut på efter 1-2 km och började gå eller så sprang man så sakta att man låg på kanske 6-7 minuter/ km. DÅLIGT av dom tycker jag. Men det var en fantastiskt trevlig tillställning och vi hade mycket trevligt vi som åkte från mitt jobb och jag tror alla andra hade detsamma.

Dukanskt så går det som en dans tycker jag. Tänker försöka att sista 32 dagarna vara lite mera noga och börja laga lite matdosor av olika valörer bara så att man kan ta med sig en ifall man har idetorka nån dag.
Mussaka, Tacogratäng och Coq du Vin blir det att laga kanske ikväll :-)

Dagens Måltider:
Frukost: 2 kokta ägg
Mellanmål: 2 fullkornsbröd med ost
Lunch: A-fil med kanel, havrekli och frön
Mellanmål: Frukt
Middag: Taco gratäng

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0