Förstärkningsfasen Dag 119

Dagens Vikt 72,9 kg (-0,2)

PROOOOOTEIN DAG..
Har faktiskt börjat gilla dessa Proteindagar då jag vet att morgondagens vikt kommer att vara lägre :-)
Gjorde 8 mat"Lådor" igår och det blev 4 med Mussaka och 4 st med Tacogratäng och shit va tacogratängen var god, ja Mussakan var ockå helt okej. Synd att jag inte får äta av dessa idag men den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge.

Idag var jag och gjorde ett konditionstest på Previa och senast jag gjorde testet var 2010-03-31 så man kan säga att det var länge sedan jag var dit senast och testet blev ett STORT bevis på mina framgångar både i min viktnergång och kondition. Se jämförelsen från 2010 mot idag 2012

2010                       2012
Vikt: 89 kg              73 kg
Midja: 104 cm          88 cm
Blodtryck: 130/95    135/84
Testvärde: 45          61,4

En förbättring av testvärdet med 27% vilket är KANON.
Veronika (Sköterskan) sa "Tack Roger för att jag fått varit med om detta"
Det är sådana kommentarer som gör att man får mer motivation och vill fortsätta.

På tal om länge sedan, det var länge sedan Sommaren 2011 och om man ser på dessa bilder så kanske jag hade roligare på 1:a Bilden från 2011 men var dock inte speciellt hälsosam..




Dagens Måltider:
Frukost: A-fil med kanel, havrekli och frön samt ett ägg
Mellanmål: 1 ägg
Lunch: Grillad kyckling
Mellanmål: 1 ägg
Middag: Kyckling och keso

Dagens Motion:
1,4 mil Cykel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0