Förstärkningsfasen Dag 91

Dagens Vikt: 74,0 kg (+0,9)

Ojojoj, tro om det är Vätska som lagrats :-) Jaja, men detta är nog borta redan i övermorgon skulle jag tro.
Tyvärr har det trots min önskan varit allt för mycket intag av alkohol senaste veckorna.
Maten måste jag säga har varit okej, men just alkoholen har varit way to much. Tyvärr kommer det troligen en fest till på Lördag när min Kusin kommer på besök och vi skall basta, äta Grillat och dricka gott men efter denna helgen skall jag dra åt svångremmen när det gäller alkoholen. (hoppas jag :-)

Dagens Måltider.
Frukost: A-fil med kanel, havrekli och frön
Mellanmål: 2 fullkornsbröd med ost
Lunch: Kvällsgott m Pulla
Middag: Pasta och köttfärsås

Dagens Motion.
Löpning 7 km (38:15 min)

Totalt: -504 Kcal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0