Förstärkningsfasen Dag 93

Dagens Vikt: 72,6 kg (-1,2)

Snack om MIRAKEL DUKAN !!!!!

Har nu hållit på i totalt 28 Veckor och har ett snitt på 73,1 kg de senaste 18 veckorna vilket är 0,9 kg under min Målvikt som jag satte på 74 kg. Vikten går lite upp och ner men mera stadiga fredagar får man bara drömma om! Endast Långfredag var det ett rejält kliv upp vilket inte är konstigt då jag sprang min första Halvmara NÅGONSIN då men tyvärr firade med Pizza :-(
Men annars har jag legat mellan 72,2 - 72,9 kg varje fredag vilket jag är så Fantastiskt Nöjd över.



Imorgon så kommer min Kusin och då blir det Bastu, Grillning och Öppning av den 15 åriga Bowmore som jag köpte hem från Teneriffa. Kan nog idag lova att den kommer att vara tom på Söndag :-)
Så i helgen blir det att synda, IGEN!!!

Dagens Måltider.
Frukost: A-fil med kanel, havrekli och frön samt ett ägg
Mellanmål: 2 fullkornsbröd med ost
Lunch: Kolgrillad fläskfile och sallad
Mellanmål: Frukt
Middag: Tacos

Dagens Frukost


Dagens Motion:
Cyklade till och från Jobbet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0