Förstärkningsfasen Dag 96

Dagens Vikt: 74,4 kg (+-0)

Startade dagen med att skjutsa frun på Jobbet kl. 05:20 sedan lämnade jag in Bilen på verkstaden och tog mig en Löptur på 5,7 km hem och det gick så jäkla bra. Kändes ett tag som om jag inte tog mig framåt men då rösten i telefonen sa att jag hade 4,45 i km tid så kändes det bättre. Tyvärr så hade jag 2 tunga backar att ta mig uppför så tiden blev inte den bästa i slutändan men en bra start på denna vecka blev det. Ikväll blir det att köra av veckans intevallpass och så blir det en vilodag imorgon för på Onsdag går starskottet för årets första Hägglunds Jogg och då skall man försöka att förbättra tiden för 2 veckor sedan som blev 17:58. Siktar att komma under 17 minuter sista tävlingen som går den 6 Juni på Nationaldagen, men vem vet kanske jag klarar det i nått av de första 4 loppen istället så då får jag sätta ett Nytt Mål :-)

Dagens Måltider.
Frukost: A-fil med kanel, havrekli och frön samt 1 ägg
Mellanmål: 2 fullkornsbröd med ost
Lunch: Kycklingsallad
Mellanmål: Frukt
Middag: Grillad Kyckling, sallad

Dagens Motion:
Löpning 5,71 km (29:24 min)

Totalt: -408 Kcal

Kommentarer
Postat av: emma-isabella

Hej hej.. halkade in här.. Allt bra?

Hur funkar dukan tycker du? Har du några tips? Jag startat nämligen imron.

Kika gärna in hos mig på http://www.emmaisabellavictoria.se

peppkramar!!

2012-05-08 @ 00:26:40
URL: http://emmaisabellavictoria.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0