Förstärkningsfasen Dag 97

Dagens Vikt: 73,6 kg (-0,8)

På fredag har jag varit i denna fas i 100 dagar och "bara" 50 dagar kvar i den och då är det också månadsvägning och mätning. Men tyvärr känns det inte som om jag minskat i omfång men lyckan är gjord om jag gjort det samt väger mindre på Fredag än vad jag gjorde förra fredagen.

För övrigt så som jag skrev igår så imorgon är första Racet i Hägglunds Joggen och då skall jag vara på plats. Mitt mål är att försöka förbättra mig varje lopp men också försöka komma under 17 minuter vilket INTE skall vara helt omöjligt om jag lägger upp loppen rätt. Men som sagt imorgon kväll uppdaterar jag hur det gått.

Dagens Måltider:
Frukost: A-fil med kanel, havrekli och frön samt ett ägg
Mellanmål: 2 fullkornsmackor med ost
Lunch: Pepparbiff med sallad och Keso
Mellanmål: Frukt
Middag: Durum Pasta och köttfärssås

Dagens Motion:
Löpning: 7 km i Lugnt tempo (48:49 min)

Totalt: -544 Kcal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0