Förstärkningsfasen Dag 98

Dagens Vikt: 72,7 kg (-0,9)

-1,7 kg sedan i Måndags är ju fantastiskt bra. Har ätit kanon och skött vattenmängden perfekt. 5 mål mat/ dag är nog vad jag skall äta för att kroppen skall jobba på ordentligt så jag får nog kliva upp i tid på helgerna och äta frukost vid 8 sedan mellanmål vid 10 och lunch vid 12-1, middag vid 5-6 och så ett mellanmål senare på kvällen.

Första Hägglundsjoggen avklarad och jag måste säga att jag är nöjd med tiden 17:18 minuter på 4,1 km.
Nu stämmer Runtastics mätning inte riktigt mot vilken längd dom säger att bana är. Enligt min iphone är det 3,95 km men banan skall vara 4,1 km så det skiljer 105 meter. Jag körde tävling mot min förra tur runt sjön och då startade jag och avslutade på samma plats men arrangörerna har målet en bit längre fram än vad starten är.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dagens Måltider.
Frukost: A-fil 3% kanel, havrekli och frön
Mellanmål: 2 fullkornsbröd och ost
Lunch: Pasta och falukorv
Mellanmål: frukt
Middag: Keso, ägg, sallad och kräftskjärtar

Dagens Motion:
Hägglundsjoggen 4,1 km: 17:18 min

Totalt: -283 Kcal


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0