Förstärkningsfasen Dag 99

Dagens Vikt: 72,9 kg (+0,2)

Proteinens Dag är det idag :-()
Alltid lika kul och fantasifullt, NOT!!! utan man tagen vad man haver som Kajsa Varg.
Tur det finns ägg och keso vad hade man gjort annars???

Imorgon är det 4 veckors Vägning & Mätning och det är spännande varje gång.
Får se om jag lyckas få Frugan att knäppa några kort ikväll så att ni får se lite efter och förebilder.
Lovade ju från början att jag skulle ta kort i en av min "gamla" favorit skjorta så vi får se hur det blir.
Men kommer ni ihåg dessa bilder som jag såg ut förut??

    2008           2010              2010               2011                  2011               
Midjemått: 106 cm

Dagens Måltider.
Frukost: A-fil kanel, havrekli och frön
Mellanmål: 2 ägg och 4 skivor Rostbiff
Lunch: Köttfärsbiffar, keso
Mellanmål: 2 ägg och 4 skivor Rostbiff
Middag: Omelett med skinka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0