Vecka 18 - Upp som en Sol och ner som en.......

Ursäkta det sena inlägget men inspirationen har varit som bortblåst.
Vecka 18 blev ingen bra vecka då målsättningen var upplagd för en tuff vecka.
Istället blev det en skitvecka med 2 olika skador som gjort att jag kommit efter med träningen.
Först så fick jag ont i ryggen, en sk "falsk Ischias" och sedan så av nån outgrundlig anledning sträckte jag mig i baksidan av höger lår och det ooootroliga var att den sträckningen kom av sig själv så att säga.
 
Så i Måndags besökte jag M.Håkansson som masserade och knäckte till min rygg för jag var visst 2 cm kortare på vänster ben mot det högra vilket har gjort att det känts som om jag haltat när jag sprungit :-(
Men iofs så har David Beckham också ett ben kortare och se vars det tagit honom!!!
 
Veckans Träning.
Onsdag 1 maj: Distanspass
10,01 km i 5:48 tempo (58:06)
Snittpuls: 140
 
Söndag 5 maj: Lugnt distanspass med Magnus Widmark
7,4 km i 7:48 tempo (57:42)
Snittpuls: 107
 
Distanspass med Brux löpargrupp inkl lite styrke övningar
10,70 km i 6:30 tempo (1:09:37)
Snittpuls: 124
 
Totalt Vecka 18
Längd: 28,11 km
Tid: 3:05:25
Kcal: -2350
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0