Ytterligare ett lopp att köra 2013

Igår satt grabbarna på jobbet och pratade om Urskogsloppet så går av stapeln den 15 juni. Jag sprang det loppet förra året för första gången och tänkte avstå iår då vi ska på 40-års kalas. Men jag blev så jävla sugen när dom satt och prata så jag gjorde slag i saken och anmälde mig också :-)
För Er som inte vet så är Urskogsloppet ett Terränglopp på 19,5 km efter stigar, kalhyggen, snårskog, mossbeklädda berg, grusväg och asfalt m.m. Ett RIKTIGT Tufft lopp kan jag lova. Första 5 km är uppför och loppets högsta punkt är 425 m.ö.h och lägsta är 130 m.ö.h.
Ifjol sprang jag på 2:11 och jag ska försöka persa detta år :)
För Er som vill kolla lite info gå in på www.urskogsloppet.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0