DUKAN DIETEN VECKA 13

Påskveckan är Äntligen Över och det säger jag inte för att jag hatar Påsken utan för att jag inte har varit så pigg under denna vecka 😫
Förkylningen slog till på Söndags Kvällen när jag var hos mina föräldrar och resen av veckan har varit en pina helt enkelt. Ingen ork att laga "Bra" Dukan mat utan jag har försökt äta det som är okej och inte fuska.
Så jag kan säga att det har INTE varit en bra Dukan vecka.
 
Resultat efter 13 Veckor
Vikt: 82,9 kg (-10,1)  
BMI: 28,69 (-3,4)
Fett: 25,80% (-5,5)
Hals: 39,5 cm (-2,5)
Bröst: 103 cm (-9,0)
Midja: 99 cm (-9,0)
Stuss: 99 cm (-5,0)
 
Efter 13 veckor fick jag mitt första plus och det kan jag faktiskt ta då jag har varit sjuk hela veckan.
 
Men Trots Förkylningen så kunde jag inte hålla mig från att ta Kawwan en sväng till Macken denna vecka 😀
 
Och jag kan lova att det suger i gasarmen 😂😂

Nej nu har jag inte tid att skriva mera denna vecka men jag hoppas att alla som läser min Blogg har en FANTASTISKT Trevlig helg och kom ihåg JAG KAN OCH DU-KAN 😀👊🏽💪🏽
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0