DUKAN DIETEN VECKA 14

Denna den 14:e Veckan har varit allt annat än bra men trots ständigt Fuskande så ramlade jag av Vågen i Morse när jag såg att jag gått ner totalt 11 kg :-)
Jag har ändrat lite på mitt mål som tidigare va att jag skulle gå ner till 73 kg igen som jag vägde 2012.
Har tänkt att gå ner till 77 kg så dit är det bara 5 kg och planen är att göra det fram till Midsommar.
 
Resultat efter 14 Veckor
Vikt: 82,0 kg (-11,0)  
BMI: 28,37 (-3,78) 
Fett: 25,50% (-5,8) 
Hals: 39,5 cm (-2,5) Oförändrad
Bröst: 103 cm (-9,0) Oförändrad
Midja: 99 cm (-9,0) Oförändrad
Stuss: 99 cm (-5,0) Oförändrad
 
Våren är troligen här nu för att stanna och jag har bytt till Sommardäck på bilen så det känns fantastiskt skönt.
Men nu är det Grillväder ute så nu blir det att grilla grilla och Grilla 
 
Ha nu en Fantastisk Helg
Och kom ihåg, Jag Kan DU-KAN :-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0