DUKAN DIETEN VECKA 10

En mycket bra vecka i matväg tycker jag. Ätit frukost, lunch och middag varje dag samt mellanmål vissa dagar. 
Men jag trodde att vågen skulle visa mera minus än va den gjorde men ett minus är ett minus.
Tyvärr inga promenader denna vecka men det har blivit en del snöskottning så motion har jag fått :-)
 
Resultat efter 10 Veckor
Vikt: 83,5 kg (-9,5)  
BMI: 28,89 (-3,08)
Fett: 26,2% (-4,9)
Hals: 39,5 cm (-2,5)
Bröst: 103 cm (-8,0)
Midja: 99 cm (-8,0)
Stuss: 99 cm (-4,0)
 
Så jävla Nice att det är Fredag så man kan lyxa till göra en sallad att ha till maten samt att man kan äta de matlådor man gjort med Tacogratäng, Vitkålssoppa, Köttgryta och Kycklinggryta 👏🏽👏🏽👏🏽
 
Lunchen blev Köttgryta och Sallad.
 
Middag, Tacogratäng, Sallad, Vatten och ett Glas Rött Vin #Fredagslyx 😋
 
Även denna vecka har det blivit lite förberedelser inför kommande MC Säsong! 
En kompis hjälpte mig att montera Kablaget till mina extraljus på Kawwan!
Så om 14 dagar är det tänkt att MC Premiären ska gå av stapeln 👍🏽😉
 
Avslutningsvis ska jag redovisa hur förra fredagens Pizza smakade med en botten av Carlsbröd och den var klart godkänd.
Så 3 👍🏽👍🏽👍🏽 får den 😉
 
Ha nu en Trevlig Dukan Vecka alla som läser denna blogg.
 
Ps. Vill bara varna känsliga läsare för kommande Bild.
Det är detta man kan få uppleva efter 10 veckor med Dukan Dieten 🙄

Kram till Er alla 💪🏽💪🏽💪🏽



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0