DUKAN DIETEN VECKA 9

Denna vecka har varit en ganska okej Vecka!
Gick upp lite under helgen, som vanligt men sedan stangerade det lite fram till Onsdag då mäktade jag med ett tapp på -0,9 kg men då på Onsdag så åkte vi från Jobbet upp till Umeå på lite aktiviteter och Middag.
Och middagen va ju förbeställd så då blev det inget Dukan alls trots att jag undvek vissa delar.
Så sanningen stod på vågens display idag men ett minus är ju ett minus :-)
 
Veckans Vikt: 84,0 kg (-0,2) 
Vikt: 84,0 kg (-9,0) -1,0 kg/ vecka
BMI: 29,13 (-3,08)
Fett: 26,6% (-4,9%) 
Hals: 40 cm (-3,0) oförändrat
Bröst: 104 cm (-8,0) 
Midja: 100 cm (-8,0) 
Stuss: 100 cm (-4,0) oförändrat
 
Det bästa är ju ändå att man har måttbandet som extra Peppning :-)
Snart under 100 cm på vissa partier på kroppen iaf.
 
Denna app är en av de appar jag använder och jag tycker den är kanon då jag väger mig varje dag!
 
Den heter A+Weight.

Maten denna vecka förutom i Onsdags har varit hyffsad men kanske för lite varierande!
Mycket grillad kyckling, Omeletter och Köttfärsbiffar så jag ska försöka variera lite bättre framgent.
Och nu har jag ju ett gäng matlådor i frysen så hungrig behöver jag inte bli.
 
Denna vecka har jag haft Gizmo så då har det blivit en 20 min promenad och en 30 minuters promenad varje dag så lite motion har jag ändå fått.
 
Idag Fredag 4 mars fyller min Dotter Ida 22 år å man undrar vars åren tog vägen.
 
 
Mina föräldrar har även dom firat denna vecka! Dom hade den 2 mars varit Gifta i hela 53 år ❤️
 

Ikväll är det som sagt Fredag och då blir det Pizzakväll och mys med Ida och Hanna.
Tjejerna får köpt Pizza och jag ska prova pizza med Carls bröd som botten,
Gjorde botten i en delbar form som jag först la bakplåtspapper i och sedan klämde jag på ringen.
Skulle ha delat satsen i 2 lika delar då ena blev lite tjock men va faan det blir ju pan pizza istället.
 

Önskar alla en Trevlig helg och så hörs vi nästa Fredag...

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0