DUKAN DIETEN VECKA 11

Veckans Vikt: 82,5 kg (-1,0) Totalt -10,5 kg vilket gör -0,95 kg/ Vecka
 
TJOHOOOO.....Fy Fan va jag är nöjd och jag ska berätta varför!!!!!!
 
Förra fredag så vägde jag 83,5 kg och ja va lite, ska vi säga halvt missnöjd för att "bara" gått ner 0,5 kg från veckan innan. Men så på Lördag morgon hade jag gått ner ytterligare -0,2 kg och det kändes lite bättre.
Så på Lördag kväll var jag utbjuden av min bästa kompis och vi skulle gå på nya Allstar i Övik vilket var bestämt sedan lång tid tillbaka.
Det blev en jättetrevlig kväll med både det ena och det andra som är förbjudet av Dukan kan man säga 🙄
 
På Söndag morgon ställer jag mig på vågen och har då gott upp 1,4 KG 😡
Faan tänkte jag så jag käkade frukost och tog mig en långpromenad i det vackra vädret och dagen flöt på och jag åt och drack bra hela Söndagen och tänkte (Snabbt Upp=Snabbt Ner)
 
På Måndag morgon ställde jag mig på vågen igen och tror ni inte att VÅGJÄVELN Visar +0,8 kg!!!!
+2,2 FUCKING Kilo bara för att man var ute och hade trevligt en kväll med sin Bästa kompis!!!!
Där var jag VÄLDIGT nära att bara ge faan i alltihopa.
Men när jag skulle hämta A-filen i Kylskåpet för att äta frukost så såg jag Bilden från 2012 och knöt då näven och sa till mig själv "Roger kom igen nu låt inte dessa 2,2 kg förstöra ditt mål"
 
Bilden är från Augusti 2012 och här vägde jag 73,4 kg vilket skulle va en dröm att nå igen.
 
 
Så jag knöt näven och tog fram min kunskap om Dukan och körde på som man ska.
Daglig promenad på 20-30 minuter
Käkade Frukost, Lunch, Middag och Mellanmål varje dag
Drack minst 2 liter vatten
Och ABSOLUT INGET Småätande efter 20:00 och detta blev resultatet Vecka 11
Lördag: -0,2 kg
Söndag: +1,4 kg
Måndag: +0,8 kg
Tisdag: -1,1 kg
Onsdag: -0,6 kg
Torsdag: -0,6 kg
Fredag: -0,7 kg
 
Totalt -3,0 kg på 4 Proteindagar är ju Fantastiskt bra och jag är Såå Glad 😉
 
 
 
Ha nu en Trevlig helg alla Dukanare, och kom ihåg.
 
JAG KAN DU-KAN 💪🏽👏🏽👍🏽🎉
 
 
 
.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0