DUKAN DIETEN VECKA 12

Glömde helt bort att publicera denna veckas resultat i Fredags.
 
Nja vecka 12 blev inte som jag hoppades på men det är bara att ta nya tag och ge allt för att nå målet.
Veckan som gått resulterade i samma vikt som veckan innan tyvärr.
 
Och jag tror inte nästa vecka kommer att bli så mycket bättre då Påsken står för dörren.
Planerna är att försöka hålla mig så Dukansk som möjligt men jag vet att det kommer att bli en del Grillning och annat gott om vädret blir bra.
 
Resultat efter 12 Veckor
Vikt: 82,5 kg (-10,5)  
BMI: 28,55 (-3,6)
Fett: 25,5% (-5,8)
Hals: 39,5 cm (-2,5)
Bröst: 103 cm (-9,0)
Midja: 99 cm (-9,0)
Stuss: 99 cm (-5,0)

Fick detta Påskägg av Nola Transport men jag lät mina Arbetskollegor dela på Innehållet 😉

GLAD PÅ ÖNSKAR JAG ER ALLA 🐣 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0