DET ÄR JU FÖRBANNAT :-((

Man ställer sig på vågen på sin 1 års Dukandag och blir glad att man gått ner 3,0 kg på 2 veckor och bara har 1,8 kg kvar till Målet!

Men så firar man på Lördags kvällen med Pytt i Panna till middag och tar en whiskey, en Öl en Jäger och 2 groggar med grannen

Osså får man chocken på Måndag morgon när man ställer sig på vågen!!

SJUTTIONIO JÄVLA FUCKING KILO!!
Allt som man "trodde" att man jobbat bort under veckan får man slängt tillbaka rakt upp i ansiktet...+2,8 kg!!!

Ja då får man börja om igen då och på ett naffs så har man 4,6 kg att jobba bort igen. JAG BLIR LESS :-(((

Är bortbjuden på min Kusins 40 årsfest på Lördag och efter den så Jävlar blir det SKÄRPNING!!

Nästa mål blir 8 veckors utmaningen som startade idag med mina Vänner på Vi Dukanare på FB och därefter BLIR nästa mål Julafton. Och då ska gudarna vet att jag Roger Östman inte ska väga ett gram över 74 kilo!!!!!

Lägger in en samlarbild på hur jag vandrat längst Dukan dieten!!!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Men som P.Dukan skriver i boken så kan man ha sina återfall.Men jag hör på dig redan att du vill inget annat än gå ner.Hade varit mycket värre om du hade gett upp och börjat återgå till din vanliga kost igen som för 1år sedan. Tycker det är bra jobbat!Nu vet du ju i allafall hur du skall göra.Så på lördag hoppa över ölen och ta bara någon grogg om det bjuds.Drick mineralvatten istället och ät lite mat.Gå inte dit hungrig.Det är då hjärnan och kroppen spelar en ett spratt.Lycka till!

2012-10-24 @ 10:12:09
Postat av: Roger

Hej Johanna.
Tack för tipsen. På lördag skall jag "bara" dricka Rött vin har jag bestämt mig för. Jag har hela tiden hållit min vikt årets första 6 månader och troligen pga att jag bara druckit Vin och kanske nån Whiskey ibland. Öl är rena rama dynga när det gäller att hålla vikten, men tyvärr alldeles för gott. Nån ibland kan man ju dricka men inte för ofta. // Roger

2012-10-24 @ 10:33:51
URL: http://caroger.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0