Cruisefasen Dag 13

Dagens Vikt: 83,9 kg (-0,6)

Fantastiskt vad det går Gött ibland. Nu är man i fas igen och imorgon avslutas vecka 3 med ett förhoppningsvis större minus än idag.
Målsättningen är 81 kg på Torsdagen före Julafton, och fortsätter det såhär så är det inga problem meeen det blir bara tuffare och tuffare det är jag medveten om.
Enligt min test på Dukan.uk så skall jag ha klarat att går ner 15 kg till 2012-02-19 så vi får se om jag klarar det.

Dagens Måltider:
Frukost: 2 kokta ägg och vatten
Mellanmål: A-fil med frön, kanel och Havrekli
Lunch: Köttfärsröra & keso
Middag: Skinkomelett med ChiliKeso
Mellanmål:1 bit fröknäcke

Dagens Motion:
40 minuters Bungy Pump pass
20 minuter promenad med Hundarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0