Cruisefasen Dag 12

Dagens Vikt: 84,5 kg (+0,1)

4:e dagen med viktökning och jag är inte nöjd.
Förklaringen tror jag ligger i att jag ätit för mycket salt och salt binder vätska.
Både fröknäcket som jag gjort samt Sojabönorna innehåller en del salt. Så nu blir det att minska ätandet av dessa för att se om resultatet förändras något.
Ikväll var vi och fiade Carolas Pappa som fyllde 75 år och "tyvärr" blev det fusk, nja en bit smörgåstårta som jag petade bort osten på blev det, dock inget fikabröd!

Dagens Måltider:
Frukost: A-Fil med frön, kanel och havrekli samt ett ägg
Lunch: Köttförsröra med keso
Mellanmål: Ägg
Middag: Smörgåstårta
Mellanmål: Ägg och en skiva fröknäcke

Dagens Motion:
40 minuters Bungy Pump pass
20 minuter promenad med 2 Hundar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0