Cruisefasen Dag 18

Dagens Vikt: 83,6 kg (-0,2)

Nästan på banan igen efter gårdagens lilla plus.
Var uppe tidigt idag då man klev upp 05:00 och tog mig en Bungy Pump runda innan jag skulle skjutsa Ida till Tåget 06:45 för hon skulle hem till Vännäs igen.
Sedan åkte jag på jobbet då jag hade en del bokföring att ta undan.
Efter jobbet åkte jag och Hanna en sväng till Själevad för att leta efter Hennes glasögon som hon glömde på badet. Men inga glasögon hittades så då blev det att åka hem för att fixa middag.
Räkomelett för pappa och pommes och grillkorv för Hanna. (Pappa åt INGA pommes)
Sedan fixade jag till en DUKAN Lasagne som jag skall mumsa på på helgerna då det innehåller grönsaker som lök, zuccini, tomater mm. Använde zuccini istället för lasagneplattor.


Dagens Måltider:
Frukost: Lättfil med kanel, havrekli och frön
Mellanmål: ägg
Lunch: Tacogratäng
(Egentligen skall jag inte äta den då det är 4 dagar Protein men synd att låta god mat förfalla)
Mellanmål: 1/2 burk Kesella Hallon
Middag: Räkomelett med Keso.

Dagens Motion:
50 minuters Bungy Pump pass
25 minuter promenad med Gizmo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0